11 mar 2013

Monika Pietrasińska - playmate roku 2011

Monika Pietrasińska - Wicemiss Polski Nastolatek 2004, Miss Lublina 2006, uczestniczka Miss Świata Parowozów :).Wreszcie Playmate paździenika 2010 w Playboyu i Playmate Roku 2011.
Super modelka. Bardzo piękna i soczyście słodka kobieta. Uwielbiam ją... ona tańczy dla mnie :)... Piękna w każdym calu. Ideał kobiecości!

W numerze 10/2010 zdjęcia wykonała Marzena Bukowska-Filuk. Na plażach Dominikany. Fotki są super. Tęskno-zmysłowe spojrzenia modelki i obłędne ciało. Nie ma notki o stylizacjach, fryzurach i menadżerach sesji, co znaczy chyba, że obie panie same ogarnęły ten cały ambaras związany z sesjami do Playboya, na których potrafi podobno nawet 20 osób pracować... A tu 2 babeczki i jest git - do tego tytuł dziewczyny roku potem.

Kwestionariusz z Playboya:
Imię i nazwisko: Monika Pietrasińska
Biust: 91 cm; Talia: 62 cm; Biodra: 89 cm; Wzrost: 172 cm; Waga: 53 kg
Urodzona: 2 grudnia 1987 r. w Lublinie
Ambicje: wiara w swoje możliwości... to połowa sukcesu
Lubię: batoniki Pawełki, morze, sushi w doborowym towarzystwie i... grać na nerwach ludziom, którzy polubić się nie dali
Nienawidzę: to wielkie słowo; nie istnieje ktoś, kogo miałabym nienawidzić
Moi ulubieńcy: wszyscy moi przyjaciele
W wolnym czasie: umilam czas innym...
Marzę o tym: podrzuceniu własnych marzeń swoim wrogom, może zginą przy ich realizacji

Oprócz tego Monika ma psiaka rasy chow-cho i chętnie widziałaby feminizm w skrzyżowaniu z naturyzmem.

W lipcu 2011 Monika ponownie pojawiła się w Playboyu - tym razem na okładce jako Playmate Roku. Zdjęcia: Szymon Brodziak; produkcja: Paweł Palikot; w realizacji sesji pomógł Dwór Podsędkowice. Ta pierwsza sesja była lepsza, ale druga też dobra - dzięki modelce.

Monika pojawiła się też w zagranicznych edycjach Playboya: w słoweńskiej edycji miała okładkę, była też playmate w edycji włoskiej, holenderskiej, portugalskiej, greckiej i argentyńskiej. Sesja z Dominikany ukazała się też w 2011 roku w amerykańskim Playboy's Sexy Summer Girls (z Moniką na okładce)!

Tuż przed Euro 2012 Monika Pietrasińska została przez włoskie media nazwana europejską Larissą Riquelme. Jak wiemy, w czasie imprezy na falę popularności wypłynęła bardziej Natalia Siwiec - też fajna babeczka.
Monikę podziwiać też można było kilka razy w CKM.
Bardzo ładna sesja ukazała się też w FHM (Tajlandia). Pokazała się też w pictorialu we francuskim Vogue.

Linki:
Monika Pietrasińska na facebooku
Monika Pietrasińska w maxmodels

Video:
wywiad z Playmate Roku dla Faktu ("każda jedna fajna dziewczyna lubi pokazać swoje ciało", "nie ukrywam, że będę do tego dążyć, aby przedstawić Polskę z jak najpiękniejszej strony" - słodka jest :-)
Monika Pietrasińska - sesja do CKM
Monika Pietrasińska w zmysłowej bieliźnie
Monika Pietrasińska z szarfą playmate roku (cycuś prawie uwolniony)

Fotki:
Galeria zdjęć Moniki w bieliźnie (super fotki) 
dużo fotek Moniki z Google
Monika w CKM: sesja 1, sesja 2, sesja 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze niekulturalne wobec dziewczyn będą kasowane bez żadnego uprzedzenia.