9 cze 2013

Ewa Chodakowska - jaka to jest fajna dupeczka!!!

Ewa Chodakowska pisze o sobie na swojej stronie "Twoja osobista trenerka fitness". W wywiadzie dla sport.pl tak ją przedstawiono: "W Grecji mówili na nią Trener killer i choć nie było to zupełnie przypadkowe, każdy kto z nią trenował doskonale wie, jaką jest serdeczną osobą". W Nocoty napisano o niej "trenerka wszystkich Polek". A dlaczego nikt nie napisał, że Ewa Chodakowska to po prostu fajna dupcia? Idealne uda, idealne pośladki (inaczej mówiąc tyłeczek), zajebiste cycki, fajny brzuch, piękna twarz, magnetyczny uśmiech - i jak się fajnie porusza, jak cudownie rozchyla uda w trakcie tych ćwiczeń. Dlaczego nikt nie napisał, że Ewa Chodakowska jest obiektem marzeń i westchnień milionów Polaków. To oczywiste, dlaczego ona trenuje tylko z laskami. Proszę sobie wyobrazić parującą otoczkę namiętności, jaka by się musiała unosić nad salą treningową, gdyby pani Ewa stanęła przed grupą samców. Jesteśmy przekonani, że Playboy już nie raz wysłał jej stosowną propozycję, zgodną z misją magazynu.

Ewa Chodakowska nie została trenerką fitness tak od razu. Najpierw były jakieś nieudane studia. Potem jakieś bylejakie prace w Londynie. Potem Grecja... I w tej Grecji właśnie zrodziła się jej pasja do ruchu, do ćwiczeń. Tam też przeszła stosowne szkolenia... i wróciła do Polski. Kilka płyt CD nagranych jako dodatek do pisemka Shape przyniosło jej rozpoznawalność. Zaczęła udzielać wywiadów, pokazywać się w telewizji. Prowadziła swój blok w "Pytaniu na śniadanie". Teraz będzie współpracować z TVN.  Ostatnio widać ją też w reklamach Adidasa.

Ewa Chodakowska stosuje własną metodę. Więcej o niej poczytać można na jej stronce, której link jest poniżej. Nie wszyscy są entuzjastami tych jej treningów. Ale fanów ma zdecydowanie więcej niż wrogów. Mnie to nie interesuje. Z punktu widzenia tego bloga ważne jest, że to fajna laska i - choć nie playmate i nie modelka - to ma tu swoje miejsce. Dodajmy, że Ewa nigdy nie była tzw. pasztetem, nie miała problemów z nadwagą. Cała ta jej "metamorfoza" to wytwór jest jej ego - trzeba to mieć na uwadze i kierować się raczej wytworami swego ego niż pani trenerki czy kogoś innego. Mówiła o sobie, że 5 kg temu była "bezkształtną masą". To bzdura jest. Wiele lasek  chciałoby tak wyglądać jak ona te 5 kg temu. To jest po prostu kwestia gustu - to wyrzeźbienie, które Ewa lansuje. To się podoba... ale to nie jest jedyny kanon - i nie każdy typ aktywności fizycznej idzie w kierunku "rzeźby". Mam nadzieję, że laski to rozumieją i jeśli nie czują tego, co głosi pani dupeczka Ewa, to nie ma co wpadać w jakieś skrajne nastroje.

linki:
strona oficjalna Ewy Chodakowskiej
Ewa Chodakowska na FaceBooku

video (warto popatrzeć, jak ta dupeczka się wije w trakcie "aktywności fizycznej", która jest dla niej "celem samym w sobie" i posłuchać, jak ona fajnie o tym potrafi opowiadać, z takim przekonaniem i zaangażowaniem, i bez żadnych podtekstów :-)
filmiki Ewy Chodakowskiej na Youtube - kanał oficjalny
Szok Trening z Ewą Chodakowską - zbiór filmików z programu PNŚ w TVP
filmiki serii Fitclub, które Ewa nagrała dla WP.TV
Skalpel
Killer
Turbo spalanie
Trening z gwiazdami (w roli gwiazd: Aleksandra Szwed, Beata Sadowska, Karolina Malinowska)
Ewa Chodakowska w radiu Zet promuje swoją książkę i zachęca do uzależnienia od ćwiczeń

Ewa Chodakowska jest bohaterką jednego z odcinków niedzielnego wydania TVN Uwaga.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze niekulturalne wobec dziewczyn będą kasowane bez żadnego uprzedzenia.